poniedziałek, 1 czerwca 2015

Jak minął maj?

Maj był dla mnie szalonym i bardzo intensywnym miesiącem. Niestety zaniedbałam swojego bloga, jak również nie miałam czasu przeglądać Waszych nowych postów. Oczywiście obiecuję poprawę!



Pierwsze dwa tygodnie maja zajęły mi matury. Jako przed najważniejszym egzaminem w życiu, strasznie się stresowałam. W nocy z 3 na 4 maja przed rozpoczęciem matur nie spałam nawet minuty. W tym momencie chce mi się z tego śmiać, ale wcześniej nie było mi do śmiechu. ;) Z każdym dniem stresowałam się coraz mniej. Oprócz podstawowej, obowiązkowej matury zdawałam jeszcze WOS i geografię na poziomie podstawowym. Mój rocznik uczący się w technikum jako ostatni pisał starą maturę. Trzymajcie kciuki, aby wyniki były jak najwyższe i abym dostała się bez problemu na wymarzone bezpieczeństwo narodowe! J

W czasie maturalnego szaleństwa odstresowywałam się przez marszo-biegi. Niestety moja kondycja jest słaba, gdyż nie udało mi się zrealizować poprzednich postanowień, cały wolny czas poświęcałam na naukę i nie starczało mi czasu na treningi. Po 8 godzinach w szkole, zajęciach dodatkowych i kilku godzinach nauki w domu nie dałam rady nawet kiwnąć małym palcem u nogi w stronę treningu. Zmieniło się to w czasie trwania matur. Nic lepiej nie rozładowuje stresu, niż mocny wycisk na polnych ścieżkach, naprawdę polecam!

Maturalne powtórki umilały mi również moje pierwsze woski Yankee Candle. Wiele się o nich naczytałam i pragnęłam je mieć. Zakup okazał się naprawdę trafny i nie żałuję wydanych pieniędzy. Do tego dorwałam je po 6 złotych za sztukę. Na pierwszy ogień zdecydowałam się na następujące perełki:

  • Citrus Tango
  • Sun & Sand
  • Beach Holiday
  • Sugared Apple
  • Maroccan Argan Oil
  • Shea Butter

Z pewnością napiszę wam nieco więcej o wybranych przeze mnie zapachach. Zastanawiam się czy wolicie osobne posty ze szczegółowym opisem każdego z nich czy wspólny post, w którym pokrótce opiszę każdy z nich ? Koniecznie mi o tym powiedzcie!

Po maturach złożyłam kilka podań w sprawie pracy i czekam na odpowiedzi. Mam nadzieję, że uda mi się zarobić parę groszy na własne wydatki i spełnienie mojej wishlisty, którą znajdziecie tutaj.
  

W tym miesiącu oprócz maturalnych repetytoriów udało mi się przeczytać jedynie cztery książki. W czerwcu z pewnością się poprawię!

  • Upadek Arkadii Kai Meyer
  • 50 twarzy Greya E L James
  • Ciemniejsza strona Greya E L James
  • Igrzyska śmierci Suzanne Collins

Co do filmów to naprawdę nie ma się czym chwalić. Obejrzałam chyba jedynie Igrzyska śmierci: Kosogłos. Część 1



Film bardzo mi się podobał i z pewnością zwiększył ciekawość na kolejną część. Według mnie jest on utrzymany w typowym klimacie „ ciszy przed burzą”, która ma zaostrzyć apetyt na część drugą. Z pewnością podgrzewa atmosferę i zwiększa napięcie dając przedsmak tego co zobaczymy w listopadzie tego roku. Na ogromną pochwałę zasługują aktorzy. Jennifer Lawrence zagrała rewelacyjnie. Jeżeli jeszcze go nie oglądaliście i interesujecie się cyklem Igrzysk śmierci to bardzo go polecam, jak również obejrzenie dwóch poprzednich części!





Po maturach zrobiłam sobie mały prezent i wybrałam się na sportowe zakupy do Decathlonu. Zakupiłam swoje pierwsze buty do biegania Kalenji Ekiden One +, sportowy biustonosz i matę do ćwiczeń. Buty są mega wygodne, świetnie mi się w nich biega. Z biustonosza również jestem bardzo zadowolona. Mata również spełnia swoje funkcje, mimo że odrobinę ślizga się na panelach, w końcu nie muszę się bać o własne życie, jak to było podczas ćwiczeń na kocu leżącym na panelach.

Kilka linków godnych polecenia:

  • Świetne historie ze spotkań z różnymi, dziwnymi ludźmi. Czytając je uśmiałam się do łez. Klik 
  • Jeżeli szukacie ładnych, darmowych zdjęć koniecznie zajrzyjcie, Paula przygotowała świetne zestawienie! Klik 
  • Blog pełen motywacji, podejścia do życia z uśmiechem. Wchodzicie na własną odpowiedzialność, ostrzegam, że zostaniecie tam na bardzo, bardzo długo! Ja znalazłam Martę całkiem niedawno, a już przepadłam, czekam na każdy nowy wpis z utęsknieniem i przeglądam wszystkie stare, naprawdę polecam! Klik 
  • Trzy nawyki, które odmienią Twoje zabałaganione życie. Klik 
  • Jak nie zmarnować wakacji. Klik 

Na blogu mam zamiar wprowadzić nowy cykl dotyczący mojego fit tygodnia. Będę opisywała w nim moją dietę, treningi i postępy. Co o tym sądzicie?

Dziękuję wszystkim, którzy dotrwali do końca tego długiego tasiemca! Dajcie znać jak wam minął maj i jakie macie plany na czerwiec! Buziaki. 

15 komentarzy:

  1. Na szczęście już ten trudny okres za nami :) Tez udało mi się przeczytać 4 książki nawet pisałam o nich niedawno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, teraz pozostało tylko czekać na wyniki, a później wyniki rekrutacji na studiach :) Z pewnością do Ciebie zajrzę :)

      Usuń
  2. Igrzyska śmierci też oglądałam a teraz wyczekuję 2 częsci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za wyniki matur :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też zbieram się do zbiegania i jakoś zrealizować tego nie potrafię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad utworzeniem biegowego wyzwania, ale wątpię czy zgłosi się ktokolwiek :) Może byłoby to dla nas bardziej motywujące :)

      Usuń
  5. Fajne woski, jestem ciekawa jak pachnie Maroccan Argan Oil :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też pisałam matury :D uwielbiam wszystkie części igrzysk śmierci. I książki i filmy, czekam zniecierpliwiona na ostatnią :) zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te zakupy sportowe, także będę musiała się rozejrzeć za nowymi butami ;) Oby maturki poszły dobrze ;)) .

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę sobie sprawić te letnie woski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam całkiem podobny maj ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny mix, czekam na kolejny i dodaję do obserwowanych, aby być na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Film fajny, ale kolejne części gorsze :)

    OdpowiedzUsuń