sobota, 28 czerwca 2014

11. Nowości kosmetyczne

Wraz z początkiem wakacji do moich kosmetyków dołączyło kilka nowości. Jest to osiem rzeczy- niektóre z nich są bardzo popularne w blogosferze, inne są mniej znane. Zapraszam do czytania. :)

Całość zakupów prezentuje się tak:


 

*Bebeauty Płyn micelarny do demakijażu i tonizacji twarzy i oczy- znany i popularny płyn micelarny,
wydaje mi się, że opis jest zbędny, bo pewnie każdy go zna
* Facelle intim Wash-lotion- używam do mycia włosów, ciała i twarzy, jak dla mnie to idealny, 
wielofunkcyjny produkt
*Balsam do ciała Fa Sensual & Oil- narazie mogę powiedzieć tylko tyle, że ma śliczny
delikatny zapach 


*Pomadki Avon ColorTrend w odcieniach ( od lewej) Passion i Rich Ruby- testowałam już,
mają ładne, wyraziste kolory, nie wysuszają ust, i długo się utrzymują, a do tego
są bardzo tanie! Chyba zasłużą na osobny post :)


*Lakiery Golden Rose z serii COLOR EXPERT nr 50 i 21 
* Spray przyspieszający wysychanie lakieru do paznokci 


Używałyście, któregoś z tych kosmetyków? Jak się u was sprawdziły? 
Pochwalcie się waszymi zakupami! :)

5 komentarzy:

  1. miałam facelle, jest świetne :)
    Co do komentarza- czekam na denko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię micel BeBeauty ! :-)

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie świetnie sprawuje się micel z Biedry :D No i wspaniały Facelle, którym także myję niemal wszystko. Półprodukty się z nim kochają. :) ładne lakiery! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Micel z Biedronki to mój stały ulubieniec. Regularnie do niego wracam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Passion mam i jest nawet, nawet. Spray przyspieszający z Avonu jak dla mnie rewelka!

    OdpowiedzUsuń