sobota, 31 maja 2014

9. Majowa pielęgnacja włosów

Niestety w ostatnim czasie natłok zajęć, nauka i różne inne sprawy osobiste sprawiły, że zabrakło mi czasu na bloga. Dzisiaj chciałabym pokazać wam czego w tym miesiącu używałam do mycia włosów.


Mycie:
- Facelle sensitive 
- Ce-ce MED+ do włosów suchych z łupieżem

Odżywka d/s:
- Garnier AiK 

Odżywka b/s
-Mrs. Potter's aloes i jedwab

Maski: 
- Mila maska arganowa
-Maski biovax ( na zdjęciu tylko naturalne oleje, 
ale używałam jeszcze z proteinami mlecznymi)

Olejowanie: 
-Olej lniany




A jak wyglądała wasza pielęgnacja włosów w maju ?

4 komentarze:

  1. Muszę w końcu kupić tę odżywkę Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja muszę wypróbować "szampon" Facelle. :-) I olej lniany do włosów - u mnie występuje w charakterze produktu spożywczego, ale dawno g nie kupowałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie dzisiaj skończyłam odżywkę z Garniera i mam nadzieję, że natrafię gdzieś na jakąś promocję, bo uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam, że zestaw szampon i odżywka z Mrs. Potter's działa dobrze przeciw wypadaniu włosom :) muszę rozejrzeć się, który to był wariant :)

    OdpowiedzUsuń