środa, 29 stycznia 2014

6. Marion, płyn do kręconych włosów





Szukając dobrego kosmetyku do moich kręconych, puszących się włosów natknęłam się na ten oto płyn. Zachęcona niską ceną (8zł) i pozytywnymi opiniami na wizaz.pl kupiłam go z nadzieją że pomoże mi uporać się z moimi włosami.
Co obiecuje producent?
Pielęgnujący płyn do włosów kręconych odświeża i nawilża trudno układające się loki i fale. Chroni przed wilgocią zapobiegając puszeniu się włosów. Specjalnie opracowana formuła z prowitaminą B5 zapewnia dodatkową ochronę przed czynnikami zewnętrznymi, a zawarta w płynie keratyna wzmacnia włosu i przywraca im połysk i zdrowy wygląd.

Skład i sposób użycia:

Płyn ma przyjemny zapach i wygodny w użyciu atomizer. Loki po użyciu go ładniej się kręcą, ale trzeba stosować go z umiarem, bo przy użyciu większej ilości włosy robią się po nim  sklejone.Nie zauważyłam jednak, aby płyn nawilżał i odświeżał co obiecuje producent. Mimo to chętnie go używam, ponieważ włosy nabierają ładnego skrętu i nie są jednym wielkim puchem. Jest także produktem wydajnym, oraz ma niską cenę więc chętnie po niego wrócę.


Od tygodnia nakładam na rzęsy olej rycynowy. W internecie znalazłam informację, że po stosowaniu oleju rzęsy powinny stać się grubsze, dłuższe oraz ciemniejsze. Szczególnie zachęciło mnie to, że rzęsy szybciej po nim odrastają, bo niedawno złamało mi się kilka rzęs na środku prawej powieki, sama nie wiem co było przyczyną. Mam nadzieję, że olejek pomoże im odrosnąć, a rzęsy staną się mocniejsze i nie będą się łamały.

+ baner rozdania u http://www.agwerblog.pl

1 komentarz:

  1. Miałam z tej serii zieloną odżywkę i bardzo ją lubiłam. Niestety tej, którą zrecenzowałaś nie miałam :) Przy okazji zapraszam Cię do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń